Seminari Jesús Gómez. Següent seminari

El seminari Jesús Gómez ha nascut per iniciativa de la Fundació Jesús Gómez on es comparteix la passió per la lectura i el debat crític que Pato tenia. Ens hem començat a reunir des de l’11 de febrer de 2008 i està obert a tothom que vulgui participar, sempre i quan sigui convidat per alguna persona que ja participa al seminari.

El pròxim seminari llegirem el llibre:

Kandel, E. La nueva biología de la mente: Qué nos dicen los trastornos cerebrales sobre nosotros mismos.

Els seminaris es realitzen el segon i quart dijous de cada mes en horari de 21 a 23h. El següent es realitzarà el 23 de Maig i es debatran els capítols 9, 10, 11 i les conclusions.

Si voleu formar part del llistat de distribució que anuncia la convocatoria escriviu a: info@fundacionjesusgomez.org